Skrivnostna zloženka pogube
Punce dobijo papirnatega prerokovalca, ki jim napove prihodnost, če mu izdajo skrivnost, in se nanj začnejo zanašati, da jim napove prav vse. A, ko jim napove, da bodo Powerpuff Girls uničene, morajo punce najti način, da bi to preprečile.