V tej epizodi spoznavamo, kaj pomeni dom in vrnitev domov. Adrian Desport, Tudor Chirila, Damian Draghici, Andra in Catalin Maruta ter vsi preostali sodelujoči spregovorijo o tem, kako kompleksna je Irina kot oseba in umetnica.