Visoka cena
Michelle zanimajo obleke ekskluzivne oblikovalke salona Pnine Tornai. Kiki je grška 'južnjaška lepotica', ki ima rada ugodne ponudbe. Audrey in Randy se trudita ustreči Lillian.