Sedem ljudi, sedem mnenj
Ljubiteljica oddaje TK s seboj pripelje sedem temperamentnih dam z različnimi mnenji, ki naj bi ji pomagale izbrati obleko. Igralka Leslie pa nima denarja za svojo popolno obleko.