Ljubezen na prvo obleko
Ljubiteljico blišča Rebecco očara obleka, ki ji jo predlaga njena mama in ki se je ne bi sramovala nobena princesa. Rhia pa hoče obleko z dekoltejem, čemur pa njena mama oporeka.