Zaljubljena v zvezdo Otoka ljubezni
Tan pomaga izdelati tradicionalno nigerijsko obleko za Mandy. Chelsea pa potrebuje nekaj glamuroznega za poroko z nogometašem Lukom, ki je postal resničnostna zvezda.