10 najprobirljivijih nevesti
Od nevest, obsedenih s perfekcionizmom, do tistih obotavljivih - poročni strokovnjak Randy Fenoli predstavlja deset najbolj izbirčnih nevest vseh časov - v dobrem in slabem.