Najboljših 10 oblek za vsakogar
V premierni epizodi modni direktor Kleinfelda Randy Fenoli razpravlja o stvareh, ki si jih neveste vseh oblik in velikosti lahko ali ne smejo privoščiti, ko gre za poročne obleke.