Največja dilema
Lindsay, ki je zavrnila že 30 oblek, ker se ne počuti dobro v svoji koži, je pred novo dilemo, saj ji Gok predstavi tri popolne obleke. Steph, ki meri 120 cm, pa išče seksi obleko.