Pripravlja se nevihta, ko haski Hurricane spozna vznemirljivega lovskega psa Peaches. Najbolj zaslužna za nagrado za junaštvo je španjelka Lottie, ki je v Woodgreen prispela bo begu s farme mladičev. Ali bo Raksha njena duša dvojčica?