Po štirih dolgih tednih se štiri prijateljice končno spet srečajo. Pravi razlog za praznovanje, energija med Fanto, Hajro, Jazz in Rasaq pa je izjemna. Zakaj ne bi tega izkoristile in naredile nekaj "para"?