Štiri mlada dekleta so na različnih življenjskih prelomnicah: Hajra je bila pravkar izpuščena iz zapora za mladoletnike, Fanta je tik pred diplomo, Rasaq si prizadeva za večjo neodvisnost in Jazz poskuša začeti kot plesalka.