Tekmovanje Divji zahod v Circle Cityju
Osemletna Daisy Mae, petletna Bridget in osemletna Jacy tekmujejo, da bi osvojile kužka. Vsa tri dekleta imajo isto trenerko in to, kar je potrebno za zmago, a katera bo zmagala?