Zgodba spremlja šerifa Chrisa Monsanta, ki se bori proti zločinu s svojima partnerjema, nekoliko počasnim Brettom in Susie, ki vedno upošteva pravila. Lotijo se tihotapcev, tatov, ugrabiteljev in prevarantov, kar spremljata krvavo nasilje in smrt.