Prvi šolski dan na Constance Billard pomeni, da je čas, ko Jenny zasede svoje mesto nove Čebelje matice. Na njeno žalost Blair z veseljem poseže vmes, ko do nje pride novica, da jo bodo morda potrebovali na Constance.