Drugi poskus: 10 let kasneje
Deset let po tem, ko je Alison obnovila kuhinjo svojih prijateljev, se vračata z željo, da bi preobrazila njuno celotno hišo. A že takoj naletijo na težave s pogodbenikom in proračunom.