Ko mačke ni doma, miši plešejo
Danielle mora za konec tedna iz mesta na službeno pot, zato Adam skrbi za vseh šest otrok, ima pa še nekaj velikih načrtov! Rutinska kontrola oči razkrije Hazel šokantne novice.