Spencer in Joe skušata najti kakšno Andrejevo šibko točko, medtem ko Vernon nestrpno pričakuje novice. Jason si obeta neenak boj, medtem ko skuša pridobiti novo stranko. Ricky se trudi razumeti svojega očeta.