Spencer se je prisiljen soočiti s preteklostjo, da bi rešil Vernona, medtem ko Joe sklene trdno zavezo glede prihodnosti. Charles preizkusi svoje nogometne spretnosti v trgovini z avtomobili. Ricky povleče na plan veliko vsoto denarja, da bi dobil Bello.