V kurdski bazi Antoina zasliši uradnik. Zgodbe ne more potrditi, zato z njim ravnajo kot z zapornikom iz Isisa. Prihod Nasserja, Iyada in Paula, treh britanskih džihadistov, spremeni razmerje moči med Isisom in Kurdi.