Osupljivi boki
Reggie je nor na ženo Mikel Ruffinelli in njene boke z obsegom 250-ih centimetrov. Mikel je razburjena, ker bosta obnovila poročne zaobljube, a jo skrbi, da ne bo našla obleke.