Ko stari prijatelj Črnobradca obišče Revenge, se Stede počuti nekoliko odveč. V obupu zaradi Jimove odsotnosti Oluwande da svojo sobo Frenchie in Malemu Jacku, ki sta navdušena nad svojimi novimi prostori.