Osrednji lik Teenage Euthanasie, ki se dogaja v notranjosti Floride, so Fantasy Family, lastniki pogrebnega zavoda Tender Endings; babica Baba, njena odrasla otroka stric Pete in Trophy ter Trophyjeva najstniška hčerka Euthanasia ("Annie").