Zadnji del prve sezone. Ko sprejme Richardov izziv in prepreči izsiljevanje Jonathana, se ekipa Editiona (George, Jonathan in Ray) pripravlja, da se bo pomerila v boksu proti tekmecem iz GQ-ja.