Avtor in igralec Pete Holmes prinaša komično serijo, ki spremlja stand-up komika. Njegovo predmestno življenje se zasuka na glavo in prisiljen je na novo ovrednotiti svoja načela ter poklicne želje na burnem neyorškem komičnem prizorišču.