Mojster za torte: Družinska pojedina
Zahvalni dan v stilu Valastrovih! Vsa družina se zbere, da pomaga pri pripravi velike italijanske pojedine za zahvalni dan. Poleg tega Buddy slaščičarsko ekipo preseneti s kosilom.