Oblikovalec in diagnoza
Modni oblikovalec Isaac Mizrahi prosi Buddyja, naj naredi sedem z modo navdahnjenih tort, ki jih bodo nosile manekenke na pisti. Buddy izve, da bo moral na operacijo.