Najvišja pacientka
205 cm visoka Lindsay gre na lepotno operacijo, mladoporočenca Haleigh in Bryan imata denarne težave, 198 cm visoka Coco, ki se je odpovedala zmenkom, pa spozna zanimivega moškega.