Diana in Ashley R.
Ashley je v Houstonu izgubila več kot 90 kilogramov. Kako pa bo ob družini, ki ugodi vsem njenim muham? Diani, ki je izgubila več kot 130 kilogramov, pa ponagaja poškodba kolena.