Pridna mucka, poredna mucka
Jackson pomaga mački Good Kitty postaviti se po robu dvema mačjima nasilnežema. Sreča tudi naveličan par, katerega mački Tiki in Marley pojesta vse, kar jima pride pod kremplje.