Začetek družinskega popotovanja
Sorodniki Naomi, Drew in Chitoka so zaradi svoje prekomerne teže v smrtni nevarnosti. »Mama« Beverly se iz istega razloga odloči za operacijo, h kateri želi spodbuditi tudi njih.