Axe ugotovi, da ima Chuck nove dokaze proti njem, zaradi katerih bi utegnil končati v zaporu. Medtem ko Lara kuje načrt, kako bi družina Axelrod pobegnila iz države, Axe obtoži Wendy, da izdaja informacije Chucku.