Theresa zmoti Victorijin zmenek
Victoria je odšla na hitre zmenke, toda dogodek ugrabi Theresa, ki začne za prisotne izvajati seanse. Neka skeptična ženska spremeni mnenje po tem, ko v stik z njo stopi njen oče.