Dokumentarec podrobno beleži goljufijo pri promociji franšize McDonalds z igro Monopoly v devetdesetih letih, kakor pripovedujejo udeleženci; med njimi dobitniki nagrad in agentje FBI, ki so prijeli varnostnika, odgovornega za prevaro.