Dva za ceno enega
Amy obišče njen bivši fant, ki ga Carina ne mara. Ko zboli dostavljalec, Cristina prosi Kathy za pomoč pri dostavi pit. Sunhe prevzame nadzor nad Jasonovo hišo.