Napetost na igrišču
Zachova ekipa Državniki se na svetovnem prvenstvu pritlikavcev bori za zlato medaljo v košarki. Nato pa košarkarja Martyja Klebba zaradi zdravstvenih težav odpeljejo v bolnišnico.