Prikrite skrivnosti!
Zach in Tori sta zaskrbljena zaradi Jacksonovih ukrivljenih nog. Chris naroči Amy, da naj zanj naredi prostor v hiši, Matt pa konča z izdelavo svojega peskovnika zakladov.