Veliko za razmisliti
Matt in Caryn razmišljata o nakupu počitniškega doma v Arizoni, Zacha skrbi, da bo Jacksonov pregled razkril zdravstvene težave, Jeremy in Audrey pa sta soočena s katastrofo.