Kadar Matta ni, Amy pleše
Matt je v skrbeh, ker si želi Amy v času njegove odsotnosti prirediti zabavo z večerjo. Zach in Tori obiščeta nov dom Jeremyja in Audrey, a v zraku je čutiti napetost.