Matt in Amy praznujeta 25. obletnico
Matt in Amy priredita veliko zabavo na novem prizorišču za poroke na kmetiji, da bi proslavila 25. obletnico svoje poroke, a napetost narašča, ko se njuni načrti razlikujejo.