Agame z divjega zahoda
Greg in Lucas obiščeta družino, ki si za svojega prvega plazilca želi terarij na temo divjega zahoda. Tyrone, Jason, Chris in Lucas pa tekmujejo v izdelavi najbolj smešnih memov.