VW Fastback Type 3 in Rover P6
Drew in Paul v Somersetu iščeta Volkswagnov model Fastback Type 3 iz 70. let, lotita pa se tudi obnove Roverjevega modela P6, izdelanega v času krize konglomerata British Leyland.