Jaguar in Mercedes
Drew in Paul odkrijeta Jaguarjev model Mark 11 iz leta 1968, ki se ga odločita odeti v dirkaške barve. V Yorkshiru pa najdeta redek zlat mercedes 350 SLC, ki je potreben obnove.