Vzemi me za roko, Antwerpen
Novoporočenca se selita iz Nashvilla v Antwerpen v Belgiji. Toda nikakor se ne moreta sporazumeti. Se bo to medeno iskanje hiše sprevrglo v poročno nočno moro?