Pazi na glavo
Fantje obiščejo Borneo, kjer iščejo ribo na robu izumrtja, ki ji domačini pravijo mahseer. Če jo želijo najti, bodo morda morali vstopiti na ozemlje nevarnega plemena Dayak.