Dolgouhec se hoče peljati z avtomatskim avtom, a vožnjo pokvari gremlin./Kljunček leti po nebu z nalogo, da mami ulovi večerjo. Nato na tleh opazi žival, ki jo skuša ujeti, a mu vsakič spodleti./Taz skuša odpreti kokos, a si odpre glavo.