Od hiše do prijetnega doma
Umetnica, ki je nedavno kupila hišo iz leta 1861 v Summervillu v Južni Karolini, prosi zakonca Benko, da vanjo vneseta nekaj barv in veselja ter jo spremenita v prijeten dom.