Hanna sumi, da ji Alison/"A" skuša podtakniti Monin umor, zato ni pripravljena samo sedeti križem rok. Prijatelji Caleba in Hanne skušajo skovati varen načrt, da jo bodo rešili, ampak Hanna ni zadovoljna.