Holbookova partnerica Tanner pride v mesto in se dodatno posveti lažnivkam ter njihovi morebitni povezavi z Wildenovo smrtjo. Emily zgrabi panika, ko se njeni starši znajdejo pod drobnogledom zaradi manipulacij "A".