Zbogom, plaže!
Aryanna in Sherlon začrtata svojo prihodnost. VaLentine ima veliko presenečenje za Carlosa. Frankie se odkrito pogovori z Abby. Deniele pa sprejme odločitev glede poroke z Yohanom.